Veel gestelde vragen

LEVERTIJD
De meeste matten hebben wij op voorraad en kunnen wij dus razendsnel leveren. U kunt de te verwachten levertijd altijd even navragen info@123ergomat.nl

VERZEND-, VERPAKKING-, ADMINISTRATIEKOSTEN
De verzend-, verpakking-, administratiekosten zijn gratis bij bestellingen vanaf € 50,-. Onder € 50,- bedragen deze altijd € 7,50.

IK WIL DE FACTUUR GAAN BETALEN WAT IS JULLIE BANKREKENINGNUMMER?
U kunt de factuur over maken op bankrekeningnummer Rabo 1322.92.009 t.n.v. Pakhuis09 o.v.v. factuurnummer.

HOE MOET IK DE DEURMAT ONDERHOUDEN?
Dit is per mat verschillend voor vragen kunt u contact opnemen met info@123ergomat.nl

IK HEB MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN WAT NU?
Stuur een e-mail naar  info@123ergomat.nl dan kijken wij het voor u na waar uw bestelling is.

IK WIL MIJN BESTELLING GRAAG RETOUNEREN, WAT IS JULLIE
RETOURADRES?

Neem eerst even contact met ons info@123ergomat.nl op over het retouneren van uw bestelling?

IK HEB EEN KLACHT OVER MIJN BESTELLING/AFLEVERING/DEURMAT?
Stuur direct een e-mail naar info@123ergomat.nl wij helpen u direct met het zoeken naar een oplossing voor uw klacht!

Comments are closed.